Als ik bij 9footballshirt.com een bestelling wil doen wordt mijn email niet geaccepteerd , hoe kan dit?

Telkens krijg ik de melding bij oa gmail adressen, email adress is not valid.. hoe kan dit?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (2)

Heb je nadat je je hebt aangemeld ook een bevestigingsmail gekregen en je account bevestigd?(Controleer ook je SPAMbox)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik kan me wel indenken dat je je e-mail adres niet openbaar wilt maken hier, maar het zou wel handig zijn op zich om te zien hoe jij het dar neerzet en of het echt aan het e-mail adres ligt ;)

Heb je bijv een spatie gebruikt in het e-mail adres? Of een ‘vreemd’ teken?

Ik moet persoonlijk zeggen dat de site er wat amateuristisch uitziet, bijv. er staan scriptfouten, gebruik van verschillende kleuren tekst onder elkaar, hun e-mail adres is een hotmail adres. Maar goed, ik weet niet waar je ze vandaan hebt, wie weet zijn er wel hele goede ervaringen over ze bekend.
Het kan om de amateuristische opzet dus ook zijn dat daarom je e-mail adres niet geaccepteerd wordt, misschien klopt hun controle script niet.

Toegevoegd na 7 minuten:
*dar = daar