Marktplaats zoals we in Nederland hebben (Marktplaats.nl) vind je in geen enkel ander land. Meestal maken andere landen gebruik van eBay; Marktplaats.nl is onderdeel van eBay. Waarschijnlijk gebruiken mensen uit Tsjechië of Turkije ook eBay.

Toegevoegd na 6 minuten:
Je kunt op de pagina in de bron websites vinden die vergelijkbaar zijn met het Nederlandse Marktplaats.nl.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
In Tsjechië heet het: Slando
In Turkije heet het: (is nu uit de lucht)

http://statisch.marktplaats.nl/html/sitemap-buitenland.html