Marktplaats heeft allemaal verschillende rubrieken. Welk rubrieken worden de meeste advertentie's per dag geplaatst?

Rubriek voor auto's niet meegerekend!!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

De meeste advertenties worden geplaatst in "Kinderen en baby's".

Toegevoegd na 13 minuten:
Ruim 50.000 nieuwe advertenties per dag!
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik dacht dat baby's van de ooievaar kwamen, maar blijkbaar kan je die tegenwoordig ook via Marktplaats bekomen, weer wat geleerd ;-)
bamibal
11 jaar geleden
Je kan ze alleen niet ruilen als ze niet leuk zijn.