Wat moet ik doen nu mijn Ebay-product kapot is aangekomen?

Ik heb een rekje met een soort nepnagels om op te oefenen gekocht op Ebay vanuit Hong Kong maar het is kapot aangekomen, de standaard van het rekje is kapot dus hij staat scheef wat moet ik nu doen?
Het is zoiets als de foto alleen die is heel.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1K

Het beste antwoord

Neem via Mijn Ebay contact op met de verkoper. Dus via Aankoopgeschiedenis kies je bij het betreffende item voor "Contact opnemen met de verkoper". Hier leg je de verkoper je probleem uit (in het Engels).
Verkopers op Ebay zijn er erg op gebrand positieve reviews te krijgen. Grote kans dus dat je óf je geld terug krijgt óf het product opnieuw opgestuurd krijgt.
Het is mij nog nooit mis gegaan.