Ik heb even gekeken, en ik heb geen gebruikers beoordelingen of certificaten van de webshop gevonden. Dus ik kan je geen garanties geven. Als je echt zeker van je zaak wilt zijn kun je beter bij een bekendere webshop kijken, bijvoorbeeld bol.com, die hebben ook zat briefpapier.

Maar ik kan je ook gerust tellen. Ik heb zelf al bij heel veel webshops spullen gekocht. Ik heb nog nooit het idee gehad dat ik ben afgezet en mijn spullen waar ik voor betaald hebt zijn nog altijd aangekomen (en ik heb bij wat rare sites besteld). Vooral als het bedrag niet heel erg hoog is zou ik me niet al te druk maken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oke bedankt. Ik keek juist op die website omdat ik op bol.com alleen maar 1 briefpapier pakketje kon vinden. Dus ben ik verder gaan zoeken. Mijn aankoop ligt nog onder de €10,- en iDeal is wel veilig dus ik waag het er maar op denk ik. Bedankt!