Hoe kan via internet betalen als ik geen visa card heb?

Ik heb wel PayPal maar ik vind het heel lastig kant iemand andere praktische manier ?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Zou je me de lastigheid van Paypal kunnen omschrijven?! Log-in
(klik) Geld overmaken
(vul in) E-mail adres/bedrag
(klik) valuta doorgaan klaar. In minder stappen/makkelijker kan ik het me niet voorstellen.

Het beste antwoord

Betalen via iDeal is heel gemakkelijk. Wat je nodig hebt is een bankrekening, e.dentifier van de bank waar je een rekening hebt, en een pinpasje. Als je bij een aankoop op internet aangeeft te willenbetalen via iDeal wijst de rest zich vanzelf. Je wordt helemaal door de procedure heengeleid.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Je kan bij de online verkoper (via tel. contact, e-mail of via contactformulier) ook navragen of je via overschrijving mag betalen. Dat staat men in vele gevallen toe maar dan zit je natuurlijk met een paar dagen extra wachttijd. Soms rekent men daarvoor ook extra kosten voor. Dat moet jij dus uitmaken of je dat er allemaal voor over hebt.

Succes ermee!