is het echt waar wat op bol.com staat ( voor 22.30 besteld morgen in huis ) ik heb mijn pakketje gister om 8.30 besteld

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
5.9K

Antwoorden (6)

Ja, mits het product op voorraad is, zal het binnen 24 uur bezorgt worden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Lukt niet altijd, laatst dvd besteld was op voorraad. Maar pas later ontvangen.
Ligt denk ik ook een beetje aan postnl
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
In mijn ervaring is het in principe waar wat daar staat. Echter kun je er geen rechten aan ontlenen. Het is meer een streven dan een recht. Het lijkt me logisch dat het afhankelijk is van verschillende factoren, zoals voorraad en drukte. Ook zijn er meerdere partners met je bestelling bezig. De koeriersdienst kan bijvoorbeeld ook vertraging oplopen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het is in principe waar, maar Bol.com heeft grote problemen met PostNL. Post komt steeds vaker te laat of helemaal niet aan. Stond deze week nog in de media.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in mijn ervaring is het absoluut niet waar. Zowel mijn vader als ik bestellen nogal eens wat bij bol.com, nog nooit is het pakketje de volgende dag geleverd en we wonen niet ergens afgelegen. Ook artikelen die wel op voorraad zijn worden bevestigd met 1-2 leverdagen wat in de praktijk ook best 4-5 dagen kan zijn.
Kortom het is een loze claim, als een pakket de volgende dag geleverd wordt is het eerder uitzondering dan regel.

ook voor de problemen bij post.nl!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Indien het product voorradig is (dan zal de claim benoemd worden op de productdetailpagina) dan zal het diezelfde dag verstuurd worden door Bol. Indien niet dan zullen ze je daar van op de hoogte stellen. Daarnaast blijft er het spel van overmacht door de vervoerder. Ik zou zeggen in 90% van de gevallen kan je er van uit gaan.