Heb je voor Paypal internetbankieren nodig?

Ik heb een Rabobank Jeugdrekening, maar ik ben nog niet oud genoeg om te internetbankieren. Toch zou ik graag Paypal willen, want ik zie vaan op eBay en iOffer leuke dingen.

Mijn ouders willen geen Paypal met hun rekening.

Ik heb wel zo'n pasje, dat heb je ook nodig om je te registreren maar heb je daarna dus ook nog internetbankieren nodig?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Je kan zelf wel een paypall rekening koppelen aan je lopende rekening.
Als jij aan je ouders vraagt of ze even een paypall account voor je maken (want je moet 18+ zijn) kan je daarna jouw rekening koppelen aan dit paypall account...
zo kan je gewoon lekker online shoppen via paypall met je eigen rekening.
Ik doe 't ook zo ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Voor Paypal moet je minstens 18 jaar oud zijn. Tegen die tijd ben je sowieso ook te oud voor een Rabobank Jeugdrekening.