Waar kun je One Direction armbandjes kopen maar niet op eBay of Marktplaats?

Ik zoek een One Direction armbandje maar ik heb GEEN Pay-Pal en bij marktplaats hebben ze niks! Waar kan ik bij een vertrouwende site een One Direction armbandje kopen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kunt heel makkelijk een paypal aanmaken, ook met een gewone bankrekening via https://www.paypal.com/nl/cgi-bin/webscr?cmd=_flow&SESSION=R6w82Hb9w91i_oxfcuTAcro5naSarOXxAoFvJ1yG_GrTkobA0KPq8PLdyN8&dispatch=5885d80a13c0db1f8e263663d3faee8dcbcd55a50598f04d34b4bf5056870803
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De link doet het bij mij niet.

Antwoorden (1)

Te koop - Nieuwe One Direction armbandjes!

BESTELLEN:

Bestellen is heel simpel: maak 8,95 euro over naar rekeningnummer 5994222 t.n.v. StarlinK fandiensten & evenementen. Vermeld als mededeling jouw naam en adres, dan krijg je de 1D armbandjes eind april thuisgestuurd.
Wil je deze armbandjes kado doen aan een speciale 1D-vriendin? Dat kan natuurlijk ook! Je vermeldt dan bij je betaling niet je eigen naam en adres, maar die van je vriendin. De bandjes worden dan naar haar adres gestuurd.
Meerdere setjes tegelijk bestellen kan ook door het aantal setjes te vermenigvuldigen met 8,95 euro. Dus: voor twee sets armbandjes maak je 17,90 euro over / voor drie sets armbandjes maak je 26,85 euro over / voor 4 sets armbandjes maak je 35,80 euro over / etc.

Dat is op http://onedirectionholland.blogspot.com/2012/04/te-koop-nieuwe-one-direction-armbandjes.html

dus het lijkt me wel te vertrouwen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik had die al gezien, alleen mijn vader vertrouwt het niet!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja er is altijd een risico