Is deze site een scam?

Ik heb deze site gevonden op het internet maar ik wil weten of het een scam is, of ik dan mensen krijg bij mijn huis.
http://www.freegadget.nl/enq
Die site komt hij dan binnen 2 weken thuis? of komen er veel reclame naar mij huis?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ritsuka
12 jaar geleden
Geen idee, maar ik zou niet al mijn gegevens afgeven voor een stomme led sleutelhanger
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je krijgt dan bergen reclame en een goedkoop Chinees dingetje wat ze voor een paar cent kunnen inkopen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Altijd de voorwaarden en het privacystatement lezen, die staan er gewoon bij. Dan wéét je al dat je en veel reclame krijgt via de mail, en dat je gebeld/ge-sms'd wordt, en dat je je gegevens worden doorverkocht.
Als je dat graag wilt, moet je het vooral doen.

Het beste antwoord

3. Aan wie wordt de informatie verstrekt?
E2Ma Database Services BV hanteert een zeer behouden beleid ten aanzien van de inzet van uw gegevens. Wij selecteren onze partners zeer zorgvuldig en doen er alles aan om te voorkomen dat uw gegevens worden gebruikt voor uitingen die uw persoonlijke levenssfeer aantasten.
U geeft door het meedoen aan deze module en door akkoord te gaan met de deelnamevoorwaarden en het privacy statement, E2Ma Database Services BV het recht (permissie) om de door u kenbaar gemaakte gegevens (tijdelijk) ter beschikking aan DERDEN te stellen.

Daarnaast krijg je dus gratis nieuwsbrieven toegestuurd, ik weet niet echt wat je nou kan winnen.

Wat zou je reden zijn om mee te doen?

Toegevoegd na 13 minuten:
Aangezien het om een LED-sleutelhanger is dit natuurlijk een scam. Lullig dingetje voor al je persoonsgegevens!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ritsuka
12 jaar geleden
Je krijgt een geweldige led sleutelhanger!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ja je krijgt een led sleutelhanger wacht even ik geef die site: http://www.freegadget.nl/?ref=tradetracker
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dan zou ik het zeker doen, je complete privégegevens voor een led sleutelhanger. Wie kan dat nou laten liggen?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Precies, lees de voorwaarden en het privacybeleid en besluit dan dat je gewoon liever zo'n ding koopt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedankt voor de informatie!