Die staan inderdaad niet op de site, meestal een reden om direct de alarmbellen te laten rinkelen, maar...

Intreza is onderdeel van de "Macintosh Retail Group"
bekend van onder andere de merken:
Kwantum, Scapino, Dolcis, Invito, Manfield, Halfords
en vroeger ook de Belcompany.

Dus op zich toch geen kleine onbekende (of waarschijnlijk onbetrouwbare) partij. Ze zullen daarom ook niet graag bij "Antoinette Hertsenberg" op de koffie komen. ;-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wie heeft het hier over keurmerken? Intreza is een van de vele merken van het bedrijf "Macintosh Retail Group". Net zoals Calve, Unox en Knorr merken zijn van Unilever. En C1000, Jumbo en Super de Boer momenteel merken zijn van Jumbo Groep Holding B.V.
Regels voor webwinkels

Websites die spullen verkopen, moeten zich aan allerlei regels houden. Hieronder leest u deze regels. Houdt een website zich niet aan deze regels? Dan kunt u daar beter niet iets kopen.
Wat moet er op de website staan?

Een verkoper moet volgens de wet deze informatie op zijn website zetten:

de bedrijfsnaam;
het adres van het bedrijf;
hoe u snel contact kunt krijgen met het bedrijf: bijvoorbeeld een telefoonnummer;
het e-mailadres van het bedrijf;
het btw-nummer;
het inschrijvingsnummer van de Kamer van Koophandel;
of de verkoper lid is van een beroepsvereniging of beroepsorganisatie, als deze bestaat voor zijn webwinkel;
de totale prijzen, dus met btw en andere belastingen;
de kosten om het product thuis te laten bezorgen;
of het bedrijf heeft afgesproken dat het zich houdt aan een gedragscode;
de belangrijkste kenmerken van het product of de dienst. Bijvoorbeeld: een webwinkel verkoopt een broek. Dan is alleen een foto van deze broek niet genoeg. Er moet bij staan dat de broek donkerblauw is, lange pijpen heeft en zakken op de knieën.
hoe u kunt betalen;
hoe u het product thuis krijgt;
als u een dienst koopt: wanneer de dienst ingaat;
of u een bedenktijd krijgt van zeven werkdagen;
als u een abonnement afsluit, bijvoorbeeld een telefoonabonnement: hoelang dit contract minimaal duurt.

http://www.consuwijzer.nl/shopscan/

Toegevoegd na 3 minuten:
Ook hier is het goedgekomen en dat was al vijf jaar geleden: http://forum.www.trosradar.nl/viewtopic.php?f=27&t=105136

Ik zou er wel op vertrouwen ja.