Net ontdekt dat LIGHTINTHEBOX in China ligt, wat met douanekosten :s? Iemand ervaring mee..?

heb kleding besteld met een totale kost van 108 euro. Leveringstijd rond de 20 dagen. Is deze site betrouwbaar en ga ik nog extra kosten moeten betalen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (3)

Ja is betrouwbaar ... Veel van mijn mededansers bestellen daar schoenen... De mijne zijn momenteel ook onderweg.
Ja je moet invoerkosten betalen... Maar dat zijn maar een paar procenten. Daarvoor krijg je een aparte factuur na gestuurd
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja ze zijn netjes binnen gekomen... En ik ben er blij mee..
Deze site is absoluut betrouwbaar. Ik heb er meerdere keren besteld, en altijd netjes en snel geleverd gekregen. Of je een naheffing krijgt van de douane ligt eraan of het pakje gecontroleerd is. Gezien de grote aantallen die tegenwoordig besteld worden in Verweggistan is er een behoorlijke kans dat die naheffing nooit komt. Ik heb hem nooit gehad tenminste
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik denk het niet maar veel chinese webwinkels zijn niet erg betrouwbaar maar ik heb voorkeur voor dealextreme en dealdonkey