Hoe lang duurt het gemiddeld voordat een pakketje van Deal Extreme binnenkomt?

Ik heb daar iets besteld voor een verjaardag en het moet namelijk op tijd binnen komen.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

ongeveer 2 weken
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ikzelf heb ooit een pakje ontvangen binnen anderhalve week. Het is heel verschillend en afhankelijk van de tijd wanneer je besteld.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
nou, heb zelf wel al eens 2maanden op een controller moeten wachten, maar ja daarom zijn ze best goedkoop natuurlijk...