Weet iemand welke van de drie codes je moet invoeren die staan op de Groupon voucher?

Ik zit in het bestelproces op Binqy.com, heb ze alle drie geprobeerd, maar steeds foutieve code, zie afbeelding

Bijvoorbeeld staat er:
Vouchercode, de controlecode en daaronder de REF code?
De vouchers zijn geldig tot 1-2-2012

Toegevoegd na 8 minuten:
de code is geldig van 2-8-2011 tm 1-2-2012

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.2K

Het beste antwoord

Let goed op wanneer de grouponcode geldig is vaak is er een bepaalde datum vanaf en tot wanneer de code geldig is.
Als je te vroeg bent accepteert hij de code niet.

Toegevoegd na 3 uur:
normaal zou de grouponcode goed moeten zijn.
Als je vooruit betaald hebt kan het zijn dat je betaling nog niet binnen is of geweigerd maar daar krijg je dan direct een e-mail over.