Paypal en Dealextreme samen betrouwbaar?

Ik wil iets kopen en is alleen maar via dealextreme.com verkrijgbaar. Ze versturen het ook naar Nederland alleen, ik kan het alleen via PayPal betalen.
Is Paypal via deze site veilig en betrouwbaar en heeft iemand ervaring met dealextreme.com?

12 jaar geleden
1K

Het beste antwoord

Ik heb ervaring met dealextreme en het is mij goed bevallen. Levertijd is wel wat langer dan normaal, maar dat wordt netjes aangegeven en is ook vrij logisch - de verzending komt vanuit Hong Kong (geloof ik). PayPal is ook veilig, je kunt gerust iets bestellen. Succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Powergen
12 jaar geleden
Dankje.. weet jij dat ook of de invoerprijzen hoog zijn?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik had maar een kleine bestelling (2 covers voor een mobiele telefoon), waarover ik geen invoerrechten hoefde te betalen. Of bedoel je dat niet?
Powergen
12 jaar geleden
Haha jah bedoel ik, nouwjah ik kijk wel.. alvast bedankt ;)

Andere antwoorden (1)

Ik heb er ook meerdere malen wat besteld, en het is elke keer nog goed gegaan!
In principe is het gewoon veilig, onthoud alleen dat je sommige (namaak) dingen niet mag bestellen. Dus het kan bij de grens onderschept worden. Echter schijnt deze kans vrij klein te zijn...
Dus als het niet te veel kost en je niet veel haast hebt, zou ik het doen! De kwaliteit is niet fantastisch, maar voor die prijs kun je niet veel verwachten ;)

PS houd wel rekening met een levertijd van zo'n 3 weken