Koptelefoon gekocht, ontevreden over; mag ik terugsturen?

Ik heb een paar dagen terug online een gaming headset gekocht maar ik ben niet tevreden over mijn aankoop en ik zou deze graag terugsturen.

Er is niets mis met het product, hij zit alleen niet lekker op mijn hoofd (lees: mijn hoofd is te groot). Tja, dat kan ik ook niet weten als ik hem nooit gepast heb. Hij is dus uit de doos en gebruikt (maar wel in nieuwstaat).

Op de website van de webshop kan ik niets vinden en voordat ik contact opneem zou ik graag weten wat mijn "rechten" hierin zijn.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Volgens mij mag je het product binnen 7 dagen terugsturen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Je aankoop valt onder de wet kopen op afstand. Je mag deze dus altijd binnen 7 dagen retourzenden, waarbij je wel zelf de portokosten van de retourzending moet betalen. Of de webshop nog overige voorwaarden aan de retourzending stelt kun je lezen in hun voorwaarden. Hebben ze geen algemene voorwaarden of heb je deze bij je bestelling n iet ontvangen dan gelden er geen aanvullende voorwaarden. Let wel: de voorwaarden kunnen alleen betrekking hebben op de wijze van retourzenden, ze mogen dit niet wijgeren.

Toegevoegd na 1 minuut:
weigeren