Een erg moeilijke vraag om zo te beantwoorden. In eersten instantie zou ik heel hard ja mee willen roepen maar zo simpel licht het volgens mij toch zeker niet.
Door je website aan te melden op beslist.nl kunnen consumenten snel prijzen verglijken waardoor je mogelijk een groten nieuwe klantengroep aanboort. Wel is het dan belangrijk dat je met de goedkoperen concurrentie kunt concureren, lig je qua prijs in de wat hogeren categorie dan zul je geen tot nauwelijks profijt hebben van je aanmelding omdat de bezoekers hiervan voornamelijk naar de prijs zullen kijken.

Een erg groot nadelig gevolg is dat je onder verschillende zoekwoorden voor je eigen website waarschijnlijk slechter gaat scoren op google. Zo kan het gebeurenomdat mensen bij het zoeken maar de webshop naam op de website van beslits.nl uitkomen in plaats van uw eigen webshop. Voor mij persoonlijk zou dit dan erg snel betekenen dat ik opzoek ga naar een anderen partij.

Wat dus goed afgewogen moet worden is kunt u goed concureren met de overige partijen op beslist.nl?
Vind u het het risico waard dat uw eigen website minder hoog zal scoren in google?

Hiervoor zou u eens een google labs test op kunnen zetten. Mocht u dit doen ben ik toch erg benieuwd naar de resultaten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Ja, zo is je webwinkel in een zoekmachine te vinden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je goedkoop bent wel! Ik kijk er zelf regelmatig op, zodat ik alle aanbieders van een product op een rijtje heb. Ik kijk meestal eerst wie het goedkoopst is, en daarna of er bijvoorbeeld een bezorgservice is.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het zal je verbazen (uch uch), maar mensen willen altijd de laagste prijs. Beslist en vergelijk.nl zijn site's dit het goed doen in de zoekmachines, en vele mensen zullen zo'n site tegenkomen als ze naar een bepaald product zoeken.

Het is sowieso een goed idee om je aan te melden, en al ben je niet de goedkoopste; als jij een betere service bied zullen vele mensen jou kiezen.

Ik weet niet of het geld kost om je aan te melden, al denk ik van niet, dus waarom niet ;0?

Veel succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het is inderdaad de moeite waard, alleen al om het feit dat je linkjes vanaf Beslist krijgt. Als je aanbod dan ook nog binnen de goedkoopste prijzen valt, ben je helemaal zeker van extra bezoekers en dus verkoop. Je moet wel per doorgestuurde bezoeker een bepaald bedrag betalen. Ik zou zeggen, mail Beslist en vraag naar de mogelijkheden.