Waar kan ik een raamsticker bestellen voor op de achterruit van mijn auto, waar ik mijn website op kan zetten?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

je kan even kijkje nemen bij vistaprint(zie bron).

en verder kan je ook contact opnemen met een drukkerij ,die kunnen je heel vaak helpen en is misschien iets vertrouwder.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Is die site niet meer voor etalagestickers?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik bedoel eigenlijk meer een langwerpige sticker, en volgens mij is dat bij Vistaprint niet mogelijk.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zie mijn antwoord.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ja ook voor alles wel maar drukkerijen kunnen ook veel
Bij de onderstaande site kun je een raamstreamer bestellen met je eigen tekst!