Door met je Google account. (Gmail) in te loggen. Vervolgens kan je meteen gratis apps downloaden. Als je letterlijk een app wilt kopen moet je je credit card gegevens invoeren. Dan word het automatisch afgeschreven.

In de bron kan je meer lezen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Om apps te kunnen kopen, heb je een Google Checkout account nodig. Binnen Google Checkout koppel je één of meerdere creditcards. Vervolgens kun je heel eenvoudig apps kopen in de Market. De bedragen worden automatisch van je creditcard afgeboekt.