Mag je onder de 16 dingen online kopen?

Ik wil iets kopen op bol.com, en heb een Rabobank rekening met genoeg geld en alles, maar is dat wel toegestaan?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bol.com let er niet op.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
En wat als ze aan de deur komen, dan moet ik toch tekenen, want het staat op mijn naam. Dan zien ze zo dat ik onder de 16 ben hoor xP
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je gewoon betaald is dat helemaal geen probleem

Het beste antwoord

Ik zou niet weten waarom niet.
Sinds wanneer moet je je leeftijd melden om ergens iets te kopen.
Zover ik dit weet geld dit alleen bij sex , rook , drank , en vuurwerk gerelateerde artikelen.

Toegevoegd na 2 minuten:
Geld is het belangrijkste criterium .....En zal je toch vrijwel altijd vooruit moeten betalen.
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja oké, maar je moet het toch tekenen wanneer ze het brengen. Dan hebben ze waarschijnlijk iets van... wtf, da's een kind xD
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
lol, mijn ouders hebben onlangs een bankstel besteld, mijn mam was niet thuis. Dus heb ik lekker effe netjes getekend en zij hebben het de banken naar binnen gebracht =) Maak je maar geen zorgen hoor! ik als 14 (bijna 15) jarige heb zooo vaak moeten tekenen. Helemaal geen probleem ;-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oké dan.
Frimu2
12 jaar geleden
Postbodes , zijn over het algemeen al blij als de deur open gaat, en afleveren het bij een gesloten deur ook erg graag bij de buren af zonder te tekenen.
Ze doen dan wel een briefje in je brievenbus met de afgeleverd bij de buren op... melding. Pakket diensten zoals DHL en UPC hebben wel een digitaal kastje waar een handtekening op moet.
Zodat ze in ieder geval iets hebben Echter is de 1e die de deur opendoet degene waar dit zonder legitimatie van verlangt word. Het pakket is dus niet persoons maar adres gebonden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dus eigenlijk hoef ik het alleen maar aan te nemen (of iemand anders). Ik heb alleen maar wat games gekocht.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, alleen aan nemen, effe krabbeltje zetten en dat was alles ^^

Andere antwoorden (1)

Ik denk van wel, ik heb zo vaak spullen online besteld met mijn eigen rekening...