kun je bij asos.com ook een acceptgiro aanvragen?

ik wil een tas bij asos.com bestellen maar ik wil niet dat het automatisch van mijn bankrekening wordt afgeschreven

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Nee het geld moet binnen zijn voor ze producten uitleveren.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Nee, dat kan niet. Asos.com is geen Nederlandse site, en acceptgiro's zijn alleen in Nederland te gebruiken. Maar ook in Nederland is betalen per acceptgiro bij een webwinkel niet vaak mogelijk.

Asos.com accepteert wel Paypal. Het voordeel van Paypal is dat je kopersbescherming hebt.