Wat is er met webwinkel Chear gebeurd?

ik heb er meerdere malen wat gekocht, en nu ineens is de site niet meer in de lucht. Je wordt doorverwezen naar Dixons. Zouden ze failliet zijn?

12 jaar geleden

Het beste antwoord

Even gegoogled voor je:
" Dixons couponcode vervangt de Chear actiecode na overname Dexcom

Chear was altijd een erg prettige elektronicazaak om je aankopen te doen. En met een Chear actiecode korting ook nog lekker voordelig. Helaas is de dienstverlening van Chear gestopt, maar het goede nieuws is dat je nu gewoon bij Dixons terecht kunt voor een overeenkomend assortiment. En het liefst natuurlijk met een Dixons couponcode. Wat dat betreft verandert er niet erg veel.

Het einde van Chear is onstaan doordat BAS Group voor een nog onbekend bedrag Dexcom heeft overgenomen. Dexcom is het moederbedrijf van Chear, Dixons en Dynabyte. Door deze overname wordt BAS Group - eveneens eigenaar van winkelketen Mycom - één van de grootste Nederlandse elektronica retailers. Het lijkt erop dat de BAS Group alleen de winkelketens door wil zetten, en daarmee is de dienstverlening van Chear! beëindigd. Het domein Chear.nl wordt op dit moment al doorverwezen naar Dixons.

Dixons neemt de gehele dienstverlening over en het overgrote deel van het assortiment zul je dan ook gewoon terugvinden op Dixons.nl. Chear had een ruim assortiment foto & video apparaten en accessoires, een productgroep die door Dixons ook al goed vertegenwoordigd was. En daarmee verandert er door de overname dus niet al te veel:"

http://www.actiecode.nl/blog/posts/dixons-couponcode-vervangt-chear-actiecode
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
bolt77
12 jaar geleden
ok bedankt