Ik kan een verkocht boek op bol.com niet binnen 24 uur verzenden, wat nu?

Ik heb zojuist een boek verkocht op bol.com, maar kwam er net achter dat ik het boek op dit moment niet hier heb. Ik heb het boek ergens liggen waar ik pas dinsdag weer kom en dus kan ik het boek niet binnen 24 uur verzenden. Wat kan ik nu het beste doen? En kan ik met de koper in contact komen om diegene hierover in te lichten?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

Geen paniek, je hebt een week de tijd om het boek te verzenden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij de voorwaarden staat toch dat je een artikel binnen 24 uur moet verzenden?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Stuur een mailtje naar bol.com dat het iets langer duurt, zij zullen dan ook de koper inlichten neem ik aan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Sorry herstel: na de bevestiging moet het inderdaad binnen 24 uur, zie ik nu. Ik was in de war met de mail die de koper krijgt: daarin staat dat je pas na een week mag 'klagen'. In dat geval zou je even een kaartje kunnen sturen waarop je het uitlegt. Kost je wel 46 cent... Of contact opnemen met Bol.