Waar koop ik modelautootjes van het merk Bburago schaal 1:43?

M'n neefje is zaterdag jarig en nu wil hij bovenstaande autootjes... die spaart hij. Pfff.... ik voel nou niet echt de behoefte om het hele land door te scheuren, ik heb weinig tijd. Hij wil vooral lamborghini en ferrari...
Help me!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

bol.com heeft ze, miniatuurwinkel.nl ook

in breda zat altijd een zaakje vol deze miniatuur gevalletjes, van treintjes/vliegtuigen maar ook autootjes, misschien is zon winkeltje nu je beste kans, want als je straks bij bol bestelt, zijn het morgen pas binnen.

in breda zit sowieso nog zon zaakje, http://www.vanbeersmodelcars.nl/
maar ik denk dat er bij jou in de buurt ook wel zoiets te vinden is.