Weet iemand hoe ik bij Conrad (www.conrad.nl) een catalogus kan aanvragen?

Toegevoegd na 4 minuten:
heb hem wel als download, maar dan moet ik hem zelf uitprinten, een paar honderd paginas

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
4.2K

Het beste antwoord

Hoofdcatalogus 2011

U kunt de hoofdcatalogus niet los bestellen.
Conrad denkt aan het milieu en daarom hebben we de oplage, en daarmee de hoeveelheid papier, van de hoofdcatalogus dit jaar drastisch beperkt tot 60.000 stuks. Als u bent geselecteerd om de catalogus te ontvangen, dan ontvangt u deze begin september.

Bent u niet geselecteerd, dan vindt u de nieuwe Hoofdcatalogus van Conrad op het internet. Op meer dan 800 pagina's presenteert Europa's grootste postorderbedrijf op het gebied van elektronica actuele nieuwtjes en bestsellers. U hoeft alleen maar op het bestelnummer te klikken om het product te bestellen. Alles op het gebied van modelbouw, communicatie, auto-accessoires, meetapparatuur en nog veel meer! U vindt het allemaal in deze overzichtelijke online-catalogus. En u kunt de pagina's die u interessant vindt ook heel eenvoudig uitprinten. Makkelijker kan het niet!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ik weet niet of je connecties met een bedrijf uit de omgeving hebt, aan personen zelf zullen ze hem niet zo snel sturen. Als het bedrijf het goed vind dat je een verzoek op hun bedrijfspapier verstuurd, liefst met Kamer van koophandel nummer, dan denk ik dat Conrad je wel ten dienste wil zijn. Een E-mailtje van ...@"bedrijf".com is wellicht al voldoende.