Kijk hier maar eens:

Ook zo'n fan van het kledingmerk River Island? Je hoeft maar een modeblad open te slaan en er staat wel een trenditem van ze in. Maar hoe kom je er aan? In Nederland zijn nog maar twee River Island winkels te vinden. Mazzel als je net in de buurt woont maar lastig als je er ver voor moet reizen. Ook het online kleding kopen bij River Island was tot voorheen nogal lastig, omdat het Britse merk gewoonweg niet naar naar Nederland verstuurd. Maar... Asos.com brengt ons de gepaste oplossing! want sinds kort verkoopt Asos kleding, schoenen en accessoires van dit geweldige merk. En jawel zij leveren het wel bij je thuis af.

Toegevoegd na 40 seconden:
River Island kleding online bij Asos.com | KLEDING
www.girlstyle.nl/.../river-island-kleding-online-bij-asoscom... - In cache8 juli 2011 – In Nederland zijn nog maar twee River Island winkels te vinden. ... verkoopt Asos kleding, schoenen en accessoires van dit geweldige merk.