Hoe maak je kleine ogen toch sprankelend op. Ik heb heel weinig wimpers op mijn onder ooglid en oogschaduw is snel te donker.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode

Het beste antwoord

Met een wit oogpotlood een lijntje zetten bij de onderste waterlijn van je oog. Hierdoor lijken je ogen wat groter.
Een zwart lijntje zou je ogen iets kleiner maken.
Je kunt wel een zwart lijntje net onder je oog zetten, bij de wimpers langs. In combinatie met mascara lijken je wimpers meer.
Kimath
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

mascara en een wimperkruller gebruiken dat doet al heel erg veel!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kleine ogen maak je groter door vooral lichte kleuren te gebruiken op de oogleden. Hierdoor knallen je ogen eruit en zullen ze groter lijken. Ook het gebruik van mascara kan je blik vergroten. Zorg er wel voor dat je de mascara goed verdeeld over de wimpers zodat het niet aan elkaar klontert.