Ik heb over 2 weken een bruiloft. Nu heb ik thuis nog een donkergrijs pak, welke kleur overhemd en das kan ik hierbij dragen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode
3K

Antwoorden (11)

Bordeaux-rood.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Lila, paars of roze overhemd vind ik er mooi bij staan. Das dan in de tinten van pak en overhemd.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wit overhemd met lichtblauwe stropdas.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hangt er natuurlijk vanaf of het erg 'fomeel' moet zijn. Met deze combinatie kan je echter best voor de dag komen.....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik zou gaan voor paars of fel roze. staat goed bij grijs. das in zelfde kleur als hemd.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het mooie aan grijs is dat alle kleuren erbij passen.

Wat ik het mooist zou vinden bij een man met een donkergrijspak een witte overhemd en zwarte das.

Wit overhemd, lichtgrijze das.

Zwart overhemd, lichtgrijze das.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mooi wit overhemd en als je het kan hebben, neem je er een met slim fit. Laat die das maar thuis, zo ouderwets. Veel plezier opput feest.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Alles kan bij grijs maar wat heel modern is, is een lichte kleur overhemd met in dezelfde kleur en dan donkerder de stropdas.
Dus lichtgrijs overhemd met een donkergrijze stropdas of lichtblauw overhemd met een donkerblauwe stropdas enz.

Toegevoegd na 8 minuten:
Maar zonder stropdas een 2-kleurig overhemd is ook heel mooi.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
beste Jonn

wij zouden een paarse das en een paars overhemd er bij doen.
maar licht groen staat ook heel goed bij grijs.

groetjes Roos en Flo
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
knal rood

Toegevoegd na 1 minuut:
, maar dan moet je wel bruin haar hebben. Dat is echt sexy.

Toegevoegd na 13 minuten:
stropdas dan he.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
voor een iets nettere look zou ik gaan voor donkerblauwe overhamd met een zwarte of grijse das, maar dit kan mischien voor saai zijn met de combinatie grijs. dan kan de ook gewoon blauw nemen, met ee donkerblauwe stropdas. voor een iets speelsere look kan je het beste kiezen voor vrolijke kleuren zoals rood en groen. geel is ook leuk in combinati met een zwarte stropdas.

successs