Werken onthaarhandschoentjes goed?

BIJV. van "Velvet Touch Body" ... ik vraag dit AAN MENSEN DIE HET GEBRUIKT HEBBEN

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode

Het beste antwoord

Geen pretje om te gebruiken.
Ik moest heel hard te keer gaan, anders werkte het niet.
Deed pijn en het brande heel erg.
Het groeide snel weer aan.
En mijn huid voelde helemaal niet glad aan, maar ruw.
Ik moest zoveel vet op smeren anders hield ik het niet meer van de pijn.

Ik zeg eerlijk 1 keer maar nooit meer.

En mijn dochter zegt het zelfde.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Ik heb zelf een keer de 'Velvet Touch Bikini Line' handschoentjes gebruikt en bij mij was het absoluut geen succes. Bij gebruik voelde het al niet erg prettig, maar achteraf heb ik bijna een week met geïrriteerde huid rondgelopen. Rood, bultjes en een branderig gevoel. Mijn huid was wellicht gevoelig, maar ik kan aanraden het eerst op een klein stukje uit te proberen! Een vriendin van mij heeft wel eens 'Velvet Touch Body' gebruikt, maar haar huid was sneller hersteld.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
hier ook geen succesverhaal. ook zeker een week last gehad van een rode gevoelige huid en voelde branderig aan.
je kunt het beste als je het al in huis hebt eerst een klein stukje proberen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Werkt voor geen meter! Misschien als je donshaartjes op je benen hebt, maar dat heeft geen ene vrouw.

Je kunt net zo goed met een willekeurig scrubhandschoen schuren, geeft hetzelfde effect. Brandende blaren op je benen!!

Er gaat niets boven een scheermesje :)