Bestaan er goedkope apparaten waarmee je zelf ongewenste beharing op je lichaam kunt verwijderen?

Ontharingsbehandelingen zijn verschrikkelijk duur. Bestaat er een goedkoop apparaat waarmee je dit zelf kunt doen? Uiteindelijk betaal je vooral voor de vele uren en herhaaldelijke behandelingen.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode

Het beste antwoord

Permanent bedoel je?

Nee, die behandelingen zijn zo duur omdat je, als je de boel echt permanent weg wilt hebben, toch geen andere keuze hebt.

Om haar tijdelijk te verwijderen zijn er uiteraard opties genoeg voor apparaten. Als je naar de dichtsbijzijnde MediaMarkt gaat, vind je zo een rij vol van die apparaten, voor bijna elke portemonnee. Je moet dan natuurlijk het ontharen vaak herhalen, maar dat hoeft geen probleem te zijn; het is net zoiets als dat je je telkens weer moet wassen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Permanent verwijderen blijkt nog geen self-starters-kit te hebben blijkbaar.

Andere antwoorden (3)

Nee goedkope apparaten die een goed resultaat hebben bestaan niet.
Maar een beetje shoppen is wel aan te bevelen er zit veel prijsverschil tussen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Pincetten, epiladies, scheerapparaten, hars, wax, laser, touwtjes, etc.

Methodes genoeg, voor elk prijsniveau is er wel iets.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
scheermesjes...
ontharingscreme,..
wax..