hoe je een masker aanbrengt en wat het doet .. kijk even naar het filmpje

http://www.youtube.com/watch?v=-CCx00Mow18
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Het verschilt per masker, maar meestal is het zo dat je het op je gezicht moet smeren (uitkijken voor ogen) en dan iets van 10 minuten laten intrekken. Op de verpakking staat hoe precies ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gezicht schoonmaken, afspoelen met water, droogdeppen, masker opbrengen volgens de instructies (lippen en gebied rond de ogen vrijhouden, denk maar aan een panda).
Bij het ene masker kun je een stuk van de hals meenemen, bij het andere niet - ligt er ook aan of je bijvoorbeeld zo'n kant-en-klaarzakje hebt met een afgepaste hoeveelheid of niet.
Laten zitten volgens de instructie op de verpakking: een bepaalde tijd, of tot het droog is, kan bij elk masker anders zijn.
Als het gaat branden of erg prikken: gelijk afspoelen met lauw water, want dat kan een teken zijn dat het masker niet goed is voor je huid (liefst van tevoren eerst een likje op de binnenkant van je elleboog smeren, tijdje laten zitten als test voor overgevoeligheid - denk niet dat iets van 'natuurlijke ingrediënten' geen irritatie kan geven!).

Als het allemaal goed gaat kun je het masker na de voorgeschreven tijd afspoelen met veel lauw water of (bij een peel off-masker) voorzichtig van je huid pulken (heel eng effect ;-)).

Afhankelijk van wat je gebruikt hebt, kan je huid daarna een beetje strak aanvoelen, of je ziet allemaal mee-eters zitten op wat de binnenkant van het masker was ;-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een gezichtsmasker is een bivakmuts of boerka.
Hoe je het opdoet ?
Je trekt het over je hoofd.
Als het aan het volgende kabinet ligt, is het binnenkort verboden.

Groet,
Boer Kaverbod.