Wat is leuke casual kleding die je als werknemer aan kunt doen als een bedrijf een jubileum heeft waar ook zakelijke klanten komen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode

Het beste antwoord

Een beetje casual chic zou ik kiezen.

Zoals op het plaatje. Een jeans, sportief hemd en een leuk jasje.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Het belangrijkste is, dat je niet overdress of underdress. Dat is dat wanneer jouw klanten in 3 delig grijs komen en jij daar in een spijkerbroek staat. Adviseer jouw klanten wat je wil, maar bedenk, dat ze niet even naar huis gaan om om te kleden. Jij trouwens ook niet. Dus dragen, wat je normaal draagt is misschien al leuk genoeg. Het zal klanten over het algemeen wordt zijn wat je draagt, als je maar niet uit de toon valt. Wat jou staat weet je zelf als beste. Als het belangrijk is, koop dan iets nieuws.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kan er niet zomaar een antwoord op geven omdat ik belangrijke info mis. Wat voor bedrijf is het? Wat is jouw rol binnen het bedrijf? Een ding ben ik absoluut wel zeker van.. geen jeans. Een mooie combinatie die je goed staat qua kleur

Toegevoegd na 4 minuten:
was nog niet helemaal klaar met mijn antwoord

Dus even een resumé
jasje, mooi overhemd, goede pantalon en niet te vergeten goed gepoetste schoenen volgens mij kom je dan al een heel eind. En goed passend aub.
Er zijn hele mooie overhemden met drie knoopjes aan de boord zodat je geen stropdas draagt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat vind je van dit je hoeft alleen maar een oude overhemd te hebben, En dan een mooi strop das erin.