Beetje een maffe vraag maar: weet iemand waar je dit soort boxershorts kunt vinden?

Niet van die strakke shorts (vind ik vervelend) maar meer de wijdere versie.

Van merk Bjorn Borg of Calvin Klein (of iets anders wat een beetje fancy is). Dus niet als foto 1 maar meer als foto 2. Het liefst voor een redelijke prijs uiteraard.

Toegevoegd na 7 minuten:
Ps. Online shops zijn ook prima! Misschien wel beter zelfs.
Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode

Antwoorden (2)

bentex
henk ten hoorn, dat soort winkels
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dank u voor de reactie, maar dat zijn niet bepaald bekende zaken of online zaken waar je zomaar even langs kunt. Ik ten minste niet vanuit mijn woonplaats.
rebecca
13 jaar geleden
ow ik woon bij een hele kleine stad in de buurt en daar zit dit wel, en de bekendere winkels niet hihi
www.asos.com, www.topman.com of bij de H&M (shop.hm.com)