Welke kleren zijn hip voor een tiener van nu?

Ik ben een jongen en word bijna 15.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode
2.2K

Antwoorden (11)

Je moet niet de kleding willen dragen die hip of in is op het moment.
Maar je moet kleding aanschaffen die jij mooi of leuk vind en vooral lekker vind zitten.

Wat de winkels 'hip' vinden voor de tiener van vandaag de dag dat hebben ze aan kleding in de winkels hangen.
Dus ik zou zeggen kijk eens rond.

Toegevoegd na 7 minuten:
Deze zomer en nazomer is de grote trend die ik ontdekte
veel ruit in de overhemden, t-shirt
ruitjes in vele soortje, groote en kleuren.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
blauwe jeans en overhemden .. athans dat heb ik ergens horen waaien. (ben ook maar een man) :D
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
kijk hier is

http://www.jackjones.com/

je loopt wel het risico dat je met zijn 15en dezelfde trui draagt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als jij er uit wil zien als de rest, koop je een spijkerbroek van G-star, een shirt of blouse een paar All-stars en een mooie boxer. je hangt je broek half op je kont, je gooit je haar los en voila, je bent net als de rest.
Beter is om gewoon te kopen wat JIJ mooi vind en wat JIJ lekker vind zitten, aan jou de keuze...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
jeans met een blouse..en daaronder sneakers....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ga eens een uurtje rondsnuffelen op de mannen- en jongensafdeling van H&M (Hennes & Mauritz). Grote kans dat je iets leuks ziet dat goed past en waar je niet te veel geld voor betaalt.

Ook Open32 heeft leuke, stoere kleding, maar daar betaal je wel wat meer. http://www.open32.nl/home/
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik ben. Een meisje van 14 ook bij na 15
Je moet geen kleren aan doen die jij niet mooi vind
Of die lekker zit. Je moet juist kleeren neemen die lekker zit en zo was ik ook.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik ben zelf ook 15

Koop jeans die laag hangen
Koop een riem met een brede grote gesp
Paar Nike dunks eronder
Overhemd met een giletje (y)

of gewoon een trui van jack and jones
het gevaar is wel dat mensen die trui ook hebben. :3
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hey, ik ben ook 15! Ik gebruik zelf de website www.adversus.nl
Hele goeie website voor mode en verzorging voor mannen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik ben al lang geen 15 meer maar heb ook geen verstand van mode.

(Jij zoekt is wat past bij jouw leeftijd dus vraag eens aan de jongens die jij als voorbeeld ziet waar zij hun kleding kopen)

Als ik iets moet hebben in een bepaalde look, en mijn vrouw heeft geen tijd, dan zoek ik zo'n winkel met kleding in die look.

Daar ga ik dan heen als er niets te doen is in de stad en hoop dat er een leuke verkoopster is. Die vraag ik dan of ze iets van me kan maken.

Wat je ook kunt doen is aan de leukste meid die je kent vragen of ze een keer met je wil gaan shoppen. Meisjes vinden dat over het algemeen best leuk, ben je een beetje een full-size pop die ze kunnen aankleden.

Zo deed ik het voordat ik getrouwd was. Altijd gezellig.....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ga gewoon naar de stad en kijk in winkels wat je mooi vindt. als je het te meisjes achtig vindt kan je op internet naar site s gaan om te kijken wat die winkels hebben voor jou.

ps neem niet je moeder mee die doet alleen maar schattige dingen.(ervaring)
Bronnen: