Opleiding of thuiscursus? Ik wil graag aan het werk kunnen als kapper, wat is het beste om te doen?

Een opleiding kost natuurlijk meer geld en tijd, maar met een diploma of getuigschrift van een cursus krijg je misschien een minder goede baan... Kan iemand helpen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode

Het beste antwoord

vraag of je bij n kapsalon waar jij eventueel wil werken of zij nog mensen in opleiding willen en of zij jouw in dienst nemen en dan via hen n opleiding kan doen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Voor het beroep kapper zou ik zeker gaan voor een opleiding met professionele kappers.

Thuiscursus kan wel maar dan moet je echt alles zelf doen en als je er dan niet uit komt raak je gedemotiveerd en hou je uiteindelijk op met de studie. Terwijl je bij een opleiding dan naar een leraar of coach kunt stappen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een goede opleiding geeft je zeker betere kansen op de arbeidsmarkt.

Je zou hier eens kunnen kijken:

http://www.imko-college.nl/kapper
13 jaar geleden
Je kunt het beste een kappersopleiding volgen let daar bij alleen wel op bij wie er is veel beunhazerij onder de opleidingen. Ga altijd na of de opleiding is erkend door de ANKO Algemene Nederlandse Kappers Organisatie te huizen.