is sokken in sandalen echt de grootste mode flop allertijden?

ik heb ergens gezien op youtube dat sokken in sandalen de grootste mode flop is maar is het ook allertijden.
ik er een ergere mode flop geweest welke dan?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode

Antwoorden (7)

Nog erger, witte tennissokken onder een pak.
Soms ook nog met een rood en blauw streepje aan de boord, bbbbbrrrr.

Toegevoegd na 1 minuut:
Die sokken werden veel verkocht op de markt in bundels van 4 of 5 paar voor 10 gulden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De pantykousjes met een bloot stukje been en daarboven de rok.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja erg!
Veel mensen zullen vinden van wel. Ik word er zelf ook niet blij van.

Maar hetzelfde geldt voor naveltruitjes met blote zwembandjes eronder.
Ik denk altijd: zou niemand haar verteld hebben dat dit niet zo'n handige keuze is? Van sokken in sandalen is tenminste bekend dat het een afknapper is!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
mode misschien niet, maar steunkousen en daarboven een blote knie is ook spuug- en spuuglelijk.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Voor sommige mensen wel en voor anderen niet, mode is een betrekkelijk iets wat meestal niet erg lang duurt. Het dragen van een spijkerbroek die bijna op je knieën hangt vind ik persoonlijk een stuk minder maar is nu wel in de mode!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
een legging op een dik lichaam.......

Mijn vader loopt ook op van die jezusnikes met grijze sokken (arrghhhhhh) echt voor iemand van boven de 70.

inderdaad pantykousjes.

lelijke eeltvoeten in open schoenen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als diabeet is het voor mij beter geen blote voeten te hebben in o.a. sandalen. Het zal mij dan ook geweldig aan mijn anus oxideren wat men er van vindt,dat ik er sokken of sneakersokjes onder draag! Wat mij betreft dus: Nee!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik draag ook soms sokken in sandalen, hoewel ik het er zelf ook niet mooi uit vind zien.
Maar soms is het gewoon te koud voor blote voeten in sandalen, en te warm voor dichte schoenen plus sokken, en dan is sandalen met sokken een fijne tussenvorm.
Schoenen zonder sandalen zou qua temperatuur ook een goeie tussenvorm zijn, maar dat zit meestal helemaal niet lekker. En ik draag liever iets dat er niet mooi uitziet, dan dat het oncomfortabel is.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
mee eens Fynnya.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mee eens Moolkeesje, misschien oogt het niet geweldig maar so what? Als mensen je betalen om er goed uit te zien, prima, DAN mogen ze mekkeren.