Hoe vindt je de schoenen die je hebben wilt?

Stel, je hebt schoenen in de winkel gezien. Je hebt onthouden wat het merk is en je wilt op internet kijken of je ze zo kunt bestellen. Waar kun je dan het beste zoeken?
In mijn geval gaat het om de volgende schoenen:
http://www.shoeline.nl/schoenen/dames/Blink/Ballerina/Zwart/details/130150079
In het zwart, maat 41 (veelal uitverkocht).

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het gaat om maat 41 en die is uitverkocht. (overal als ik het even zo google)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee, ik kan ze daar helaas niet bestellen (doen ze niet). Voor degene die het niet begrijpt: ik heb schoenen gezien in een winkel, maar helaas hadden ze die niet meer in de kleur en maat die ik wilde. Op de bovenstaande link staat de betreffende schoen, maar is niet te verkrijgen in de kleur en maat die ik wil (zwart, 41). Hoe moet je er dan aan komen?

Het beste antwoord

Maak er een foto van

Toegevoegd na 1 minuut:
tik de gegevens in die je hebt en kijk wat er uitrold.
Je kan de foto ook op marktplaats zetten bij gezocht
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Dan pak je deze site; shopping zoekmachine:

http://www.twenga.nl/dir-Mode,Schoenen-laarzen-en-sandalen-voor-dames,Ballerina-s-28777
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dat is lastig, want sommige internetsite lopen best achter of voor en dat wat je in de winkel ziet is er niet of moet nog komen.. als in jouw geval de schoenen zijn uitverkocht is het soms onmogelijk om ze ergens anders te vinden,.. maar het kan wel.. en dat is goed zoeken.. vind je ze echt niet meer ga dan nog eens naar de winkel en haal ze daar! kijk altijd wel uit of de site betrouwbaar is of niet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat was het probleem: in de winkel waren ze ook niet meer verkrijgbaar.