Los van bovenstaande antwoorden: suikerziekte. Een soort acetonlucht.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+je
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Thank you Leonard !
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dit antwoord zocht ik volgens mij dit is de ziekte die ik al eerder gehoord heb waarmee je mond gaat stinken.

Andere antwoorden (6)

Meestal bij een aandoening van je keel/mondholte en bij maagproblemen.
amc
13 jaar geleden
Alcoholverslaving.

Als je dat tenminste een ziekte wilt noemen.
Daarover zijn de meningen zeer verdeeld.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Deze diepe groeven in je tong zijn een uitstekende plek voor anaerobe bacteriën om het achtergebleven voedsel te verteren. Tijdens dit proces maken ze een bijproduct: vreselijke stinkgassen (zwavelgassen).

Dit is beter bekend als witte tong (komt ook door te veel zuivel te drinken)
heb je hier last van anders kan ik je wel tips geven?

Toegevoegd na 3 minuten:
ik heb eens gekeken dit vond ik

Het ruiken uit de mond kan verschillende oorzaken hebben. Het kan te maken hebben met je gebit, bijv. een slechte verzorging, een ernstige tandvleesontsteking, een groot gaatje in een tand of kies, of dat je te weinig speeksel aanmaakt waardoor je een te droge mond hebt.

en specifieke ziekte kan ik niet vinden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
nee ik heb geen last. Maar ik kende iemand en die rook echt heel erg uit zijn mond echt naar dooie vis ofzo. En ik ooit gelzen dat dat kon bij een bepaalde ziekte. Maar ik weet niet welke ziekte(s) dat waren
Als je heel erg verkouden bent, kan je (gelukkig tijdelijk!!) ook behoorlijk stinken, door alle viezigheid in je bij- en voorhoofdsholtes.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Maagklachten en een slecht gebit
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Veel medicijnen voor psychische klachten kunnen een geur afstaan.