Hoe kan ik mijn ingeweven haar weer mooi krijgen?

Het haar is echt, maar het ziet er erg droog uit, en er komen veel klitten in

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode

Het beste antwoord

Heb jij tips meegekregen toen je haar is ingeweven, want ik heb het idee van niet. Allereerst moet je ingeweven haar nooit met een cremespoeling/voeding bewerken. Ook (leaf in) conditioner moet je laten staan. Je kunt je eigen waar slechts wassen met hele milde shampoo wat je heel goed moet uitspoelen. Elke dag moet je het aangeknopte haar behandelen met speciale olie op olijf basis. Je kunt het krijgen in de zaak die ook het echte haar aan je heeft verkocht. Alleen als je de bovenstaande leefregels in acht houdt, blijf je (aangeknopte) haar goed én kan je de strengen na 6 weken weer gewoon aan laten knopen (of zoals jij het noemt weven)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Andrélon heeft een 'Care & Repair' lijn. Wellicht iets om uit te proberen.l
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het klinkt gek maar na het wassen even wasverzachter erin. Even in laten trekken, uitspoelen en het is weer heel lekker zacht.
Er zijn ook cremes enz voor in de handel maar die zijn duur en dit werkt prima.

Toegevoegd na 30 minuten:
http://www.haarweb.nl/forum/archive/index.php/t-1159.html
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
elke dag crème spoeling erin, en een keer een flinke knipbeurt bij de kapper!