Kledingtips dun postuur

Wat voor kledingsoort raden jullie aan voor een lange man met een dun postuur? Ik draag voornamelijk blouzen (omdat ik dat dan al beter vind staan dan een shirt) en spijkerbroeken.

Als je de lengte ook nog even graag wil weten is dat 1,98m. Ben op mn schouders en bovenarmen redelijk dun.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode

Het beste antwoord

Kabel- en coltruien, druk bedrukte overhemden. Strakke shirts met een vest erover.

En dit is heel hip tegenwoordig:
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

horizontale strepen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Van die lange Arabische gewaden zou wel iets voor jouw postuur zijn, camoufleert het een beetje.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik zou een mooi kostuum aantrekken
13 jaar geleden
Stoere spijkerbroeken met veel zakken, maken al snel breder en daarop met kabels ingebreide truien, zomers van katoen en in de winter wol.
Ook truien met een breedte streep maken dikker.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat je zelf mooi vind.

Toegevoegd na 20 seconden:
Omdat jij met je figuur bijna alles kan.