Dagcreme en zonnenbrand?

Ik doe best vaak zonnenbrand op. Maar als je eerst dagcreme en dan zonnenbrand op doet werken ze allebei dan nog goed? Of moet ik een aparte dagcreme met uv filter kopen.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode

Antwoorden (2)

Lancaster heeft zonnebrandcreme speciaal voor je gezicht. Deze vervangt je dagcreme ook direct. 2 in 1 dus!

Je moet je gezicht wel goed reinigen van tevoren, anders heeft de creme geen zin.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Annswers
13 jaar geleden
Lancaster is best wel prijzig.
Ik zou ook een dagcreme met uv-filter gebruiken. Je kan wel allebei gebruiken en dan werken beiden ook wel, maar dan moet je wel dun dagcreme gebruiken en daar dan zonnebrandcrème overheen.
Dagcreme met uv-filter heb je ook van goedkopere merken. Het hoeft niet perse een zonnebrandcreme voor het gezicht te zijn.