waarom glijden elastiekjes altijd meteen uit m'n haar?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode
1.4K

Antwoorden (8)

waarschijnlijk moet je de elastiekjes wat strakker doen. Dan glijden ze niet meer zo snel weg.
AlphaLimaSierra
13 jaar geleden
Heb je glad en stijl haar zekers.
Anders ff inspuiten met haarlak en ze dan in je haar doen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dan heb je zeker steil en glad haar. Je zou het elastiekje strakker kunnen doen, maar niet te straks want anders beschadigt je haar.

Er zijn ook elastiekjes op de markt met kleine rubberen streepjes waardoor ze beter op hun plek blijven zitten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
*elastiekje strakker doen, of andere elastiekjes van betere kwaliteit kopen
*haar wat touperen
*haarlak
*gel
*ander haarfrutseltje. Klemmetjes zijn ook heel geschikt

Toegevoegd na 1 dag:
je kunt natuurlijk ook je kop vol vlechtjes zetten of dreadlocks nemen :D echt niet dat het er dan nog uitzakt... Maar ja moet je weer het type voor zijn natuurlijk :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij knotjes blijven elatieken beter dan bij staartjes
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat is echt niet waar -1!
Je hebt waarschijnlijk heel glad haar.
De elastiekjes zou je strakker om je haar kunnen binden. Of een knotje maken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
laat het gewoon los:P
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je hebt glad haar, je kan hem beter wat strakker aantrekken.