hoe kan ik ruiken of ik bepaalde deodorant lekker vind ruiken zonder dat ik er mee spuit in de winkel als er geen testers zijn?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode
1.6K

Antwoorden (7)

dat kan niet, je ruikt namelijk helemaal niks als je gewoon " aan de fles ruikt", heb het zelf ook welleens geprobeert;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Veel mensen en ik ook spuiten toch maar iets op de hand, testers of niet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik ook!+
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja, dat is toch menselijk en volgens mij doen heel veel mensen dat zonder het te willen toegeven.
Het zal wel niet van het mooiste zijn maar het gebeurd wel eens dat ik gewoon een klein beetje op mijn hand spuit hoor hoe kan je anders weten of het een lekker geurtje is he
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als er geen testers zijn ga je even naar een medewerkster toe of er een manier is dat je deo of luchtje kan ruiken.

Misschien hebben ze een tester achter of maken ter plekke een tester.

Zomaar een verpakking openen en gaan spuiten is niet zo netjes. Zal niet gewaardeerd worden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
voor deo is het over het algemeen niet nodig om een verpakking te openen.

ik pak ook gewoon een fles en spuit even kort in de dop, en ruik dan aan de dop. (als er een dop op zit) en als ik een deo wil hebben, pak ik van achteren voor het geval er meer mensen dit idee hebben (en dat hebben ze dat blijkt hierboven :) )
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+Ja hoor!
In de dop van de deofles spuiten. Dat doe ik altijd en dan ruik je het altijd erg goed. ( Een beetje vreemd als je midden in de winkel gaat spuiten... xD)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik spuit altijd een beetje in de dop.
Boeie, je mag toch weten wat je koopt..:-D