wat vinden mannen aantrekkelijk aan rokjes-dragende-vrouwen?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Mode
8.2K

Het beste antwoord

Het zien van de vrouwelijk benen en billen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (16)

Omdat je er dan makkelijk bij kunt.

Toegevoegd op 07-05-2009 15:29:10
En omdat je dan haar mooie gladde benen kunt zien.

Toegevoegd op 07-05-2009 15:34:04
Ik denk dat dat trouwens een smoesje is en het eigenlijk dat andere is ;)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
easy access?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
hap?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ghihi ik kan als vrouw toch behoorlijk inschatten wat mannen interessant vinden geloof ik.. Ze zitten ook zo simpel in mekaar..
Ik denk dat het een combinatie is van vrouwelijkheid en het zien van de benen. (voor veel mannen een opwindend deel van het vrouwelijk lichaam)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een vriend van mij zegt altijd dat hij op mooie benen valt, dus ik denk dat dat het is.... En vrouwen die rokjes dragen komen in het algemeen ook supervrouwelijk over..... Ze gedragen zich vaak ook zelfverzekerder en dat kan ook heel aantrekkelijk zijn
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik denk de benen die er 'onderuit steken'
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
''Ze gedragen zich vaak ook zelfverzekerder en dat kan ook heel aantrekkelijk zijn''
Dat slaat echt nergens op, ik voel me juist helemaal niet zelfverzekerd in een rokje. En ik ken nog veel meer vrouwen die daar ook last van hebben. ;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
In mijn geval het zien van de benen ( ik ben een echte benenman )
Dit in combinatie met een elegant hakje zodat de kuiten extra mooi uitkomen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat betekend dat ze graag hun benen laten zien. Bij de vrouwen die hun benen fatsoenlijk onderhouden kan het zeer aantrekkelijk zijn. Ligt natuurlijk ook een beetje aan de man, of hij op mooie benen valt.

Mooi voorbeeld zijn de tennisdames van Wimbledon ;)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat het meestel (soms)(meestalniet) sletjes zijn. En dat je er makkelijk achter komt of het daadwerkelijk sletjes zijn.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
uh... je hebt toch ook gewoon leuke, modieuze, nette rokjes??
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Yeay! de snelste -3 die ik ooit gehad heb :).
Maar Lum je hebt helemaal gelijk, daarom staat er ook soms en meestal niet achter.
Maar aan de andere kant denk ik niet aan lange nette werk rokken als ik aan aantrekkelijke sexy rokken denk.
de kans op een windvlaag ;)!!!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik vermoed hetzelfde wat vrouwen aantrekkelijk vinden aan rokjesdragende vrouwen. In mijn geval: ik kijk graag naar mooie benen. Een rokje vind ik een mooiere omlijsting van die mooie benen dan een korte broek.

Onbewust zal ook best het idee meespelen dat dat rokje zomaar op zou kunnen waaien (de suggestie dat er meer te zien kan zijn), en voor sommigen ongetwijfeld ook het idee van easy access: de suggestie dat er meer te *voelen* zou kunnen zijn...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
mannen zijn simpele zielen en houden ervan als er niet teveel aan de verbeelding word overgelaten.
Ze denken waarschijnlijk: "Waarom iets verbergen dat je ook kan laten zien..."
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een rok legt de nadruk op de vrouwelijke contouren.
Een goed passende broek is moeilijker te krijgen.
Ik zie maar weinig vrouwen bij wie een broek goed zit. Ja, misschien zit die wel lekker, maar de pasvorm is slecht. Juist een rok laat meer te raden over.
Tenzij het inderdaad een kort rokje is. Hoe kort en strak moet die zijn?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Sommige vrouwen zijn wel mooi en de aantrekkingskracht tussen de seksen maakt dat het voor mannen aantrekkelijk is om blote benen te zien.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het binnenste, wat je alleen met je hart kunt zien telt, al het andere is begoocheling... Rokjes-dragende-vrouwen is leuk of niet leuk, maar niet meer dan dat...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een vrouw in een rokje zorgt ervoor dat de testosteronspiegel van een man stijgt (dit veroorzaakt het zogenaamde oerinstinct). Een programma in de mannelijke hersenen veroorzaakt deze reactie die ervoor zorgt dat hij opgewonden raakt bij het zien van vrouwelijke benen.

Dit is wederom een verschil tussen de mannen en vrouwen: mannen raken opgewonden door wat ze zien en vrouwen juist door wat een man tegen haar zegt.