Kun je dit in een potje bewaren?

Ik heb een gezichtsmaskertje gekocht dat in een verpakking zit (plactic/aluminium) maar er is nog veel te veel over!

Kan dit in een potje bewaard worden zonder dat het opdroogt?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode

Antwoorden (2)

Ja hoor, geen probleem.
Je kunt het ook gewoon in het zakje zelf bewaren. Alles goed terugduwen en dan het uiteinde opvouwen met een plakbandje erop.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het ligt er wel aan wat de ingrediënten zijn, en hoelang je het wilt bewaren. Ik zou het sowieso niet in een potje bewaren omdat daar waarschijnlijk teveel lucht boven zit, met eerder bederf tot gevolg. Knip anders even een plastic boterhamzakje ofzo zo klein mogelijk dat je er nog net het restje masker in kan doen maar wel zoveel ruimte overhoudt om het zo luchtdicht mogelijk te knijpen en dicht te doen, in het puntje van het zakje ofzo.

Als je nog de originele verpakking hebt zou helemaal mooi zijn, want daarop is de fabrikant verplicht te zetten hoerlan een dergelijk product na aanbreken nog houdbaar is. Schrijf dit dan meteen met een cd-stift oid op het zakje, dan hoef je later niet meer te twijfelen of je het nog kan gebruiken of niet ;-)

Toegevoegd na 59 seconden:
hoerlan = hoelang :-/