Wat is een goed alternatief Odorex Extra Dry depper?

Odorex Extra Dry depper werkt voor mij niet meer.

3 jaar lang heeft Odorex Extra Dry goed / zeer goed gewerkt maar sinds een paar weken werkt het een stuk minder goed.

In deze paar weken was het ook normaal weer dus aan de hitte alleen kan het niet hebben gelegen.

Ik heb diverse nieuwe deppers gekocht en allemaal hetzelfde verminderde resultaat. Ik ben bang dat de formule is aangepast in mijn nadeel.

Ik ben dus op zoek naar een alternatief voor Odorex Extra Dry depper, welke het transpireren onder de oksels weghaalt / tegenhoudt

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode
3.7K

Antwoorden (5)

therme skincare
20 x beter dan odorex.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
En welke dan precies? De lijn is wel erg uitgebreid :)
http://www.therme.nl/therme_anti_transpirant?navId=37
okselpads misschien?
http://www.drogisterij.net/1_2_dry_okselpads_tegen_vochtige_plekken_medium/P/P1-BG-M
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bedankt voor de suggesties maar nee, men gaat niet met maandverband onder zijn / haar oksels lopen :)
Rexona Maximum Protection. Echt super, alleen jammer dat je moet uitkijken voor witte strepen op je zwarte shirtjes.
Het ruikt lekker en is ook boven de 30 graden nog steeds werkzaam!

Toegevoegd na 3 uur:
O ja, was ik helemaal vergeten: ik gebruik deze deo ook om bloedende wondjes na het scheren van mijn benen te stelpen! :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Goed natuurlijk middel is Do2. DO2 is een natuurlijke deodorant dat kwalitatief hoogwaardige aluinkristallen bevat die oplosbaar zijn in water.
Geeft geen geur maar bestrijdt op natuurlijke manier de bacterien die het zweet een onaangename geur geven.

Verkrijgbaar bij elke drogist voor ca 6,95
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Natrium bi carbonaat, ofwel zuiveringszout.
Maak hier een papje van en dep het onder de oksels.
Kost helemaal niets, of bijna niets dan, en werkt fantastisch.