Wordt Syoss Haarverzorging werkelijk aanbevolen door kappers?

In de reclame van syoss zeggen ze dat het professionele haarverzorging is en dat de kappers het aanbevelen enzo. Klopt dat ook? Want je krijgt heel veel voor heel weinig.

Toegevoegd na 32 minuten:
Want zelf gebruik ik shampoo en conditioner van 13,95 euro uit een kruidenzaak.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode
6.1K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je 13,95 betaalt voor een fles shampoo, dan vind je van andere merken al snel dat je er weinig voor betaalt. Heb je geld te veel, of een heel groot haarprobleem dat alleen die specifieke shampoo oplost?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee, ik heb helemaal geen haar probleem. Ik vond het inderdaad gewoon raar dat een fles van 500 ml zo goedkoop kon zijn dus ik twijfelde of het wel echt goede shampoo is. De shampoo van 13,95 is daarom ook maar 200 ml en de conditioner is 8,95 voor 200 ml. Er zit natuurlijke Tea Tree Oil in ofzo. Je kunt het ook niet bij een gewone winkel kopen zoals de kruidvat. M'n moeder gaat dan naar een kruidenzaak.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
13,95 voor een fles shampoo is echt heel erg duur, en die prijs zegt bitter weinig over kwaliteit.

Het beste antwoord

Bij mijn kapper kenden ze het merk niet, maar ze vonden wel dat mijn haar er wat beter uit zag.
En de shampoo bevalt mij goed. Ik gebruik de Color variant.

Toegevoegd na 53 minuten:
Na je uitbreiding: Als die shampoo goed bevalt, gewoon die blijven gebruiken.
Die uitspraak in de reclame is net zoiets als: Als het aan de kat lag, koos ze Whiskas.

In sommige gevallen klopt het, en bevelen kappers het aan (en wil de kat graag Whiskas) en in andere gevallen is het niet zo.
Kimath
13 jaar geleden

Andere antwoorden (11)

Nee bij niet, mijn haar werd niet mooi glanzend, eerder droog.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het zal niet 'fout' zijn, maar de vraag hier is: wat wil je ervan geloven? Want als je de reclame gelooft is elk product ook het aller-allerbeste.
De kappers die ik ken werken niet met Syoss, maar dat zegt ook niet zoveel.
Probeer het gewoon eens uit en kijk of JIJ er tevreden mee bent. Dat is het belangrijkste.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mijn zusje is kapster en kende het ook niet. Zij heeft het geprobeerd maar kan er niets mee worden.
Ik gebruik het ook en ik ben er zo blij mee. Mijn haar zit weer geweldig.
Volgens mij is het van swartzkopf en dát is wel weer een gerenommeerd merk.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Eens in de zoveel jaar staat er weer iemand op die beweert professionele haarproducten te hebben. Een tijdje terug was het John Frieda.

Pure marketing om het product aan de man te brengen.

Het is net als alle andere merken, gewoon weer een variant op variant op variant...

Xinix zou gezegd hebben; 'Je moet die reclamejongens niet geloven'
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik geloof zowiezo niet dat de shampoo bij de kapper beter is dan die van thuis. Het is gewoon een verkoop praatje. Het komt niet goed over als de kapper andrelon gebruikt, die we ook thuis hebben. Mensen willen bij de kapper het gevoel hebben dat hun haar iets bijzonders heeft meegemaakt. Dus het is onzin!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja, dat noemen ze dus reclame.
Ze doen alles om jouw dat product te laten kopen.
En wat ze daarbij vertellen is natuurlijk onzin, net zoals in alle reclames.
Niet geloven dus, maar gewoon uitproberen wat er aan producten te koop is totdat je iets hebt dat je bevalt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De producenten hoeven maar twee kappers in heel Nederland te vinden die het product goed vinden en ze kunnen er een reclamecampagne mee beginnen. Syoss is net zo professioneel als elk ander merk bij de drogist.

En het ene merk is beter dan het andere en dan nog vaker is het maar zo hoe prettig jij het vindt en hoe je het vindt ruiken en of je vindt dat het genoeg schuimt. Gewoon heel persoonlijk. Dat ze het professioneel noemen zegt niets over of je het prettig vindt om te gebruiken. Misschien gewoon een keer proberen?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Er zullen altijd kappers zijn die het aanraden. Weer andere kappers raden een ander merk aan.
Dat heb je als er meer dan 14000 kapsalons in nederland zijn
13 jaar geleden
Jaja, en wasmachinefabrikanten raden Calgon aan, tandartsen raden Oral B aan, topfokkers raden Pedigree aan en als het aan de kat lag, kocht ze Whiskas.

Wat dat eigenlijk betekent:

- Calgon heeft een deal met Bosch, Siemens, Whirlpool, AEG etc. om gezamenlijk reclame te maken.

- Tandartsen worden bezocht door vertegenwoordigers en krijgen de leukste extraatjes van de Oral B-vertegenwoordigers.

- Als je al één topfokker dik betaalt om in je commercial te komen, kun je zeggen dat Pedigree Pal wordt aanbevolen door topfokkers.

- De kat zal je niet tegenspreken als je zegt dat ze Whiskas zou kopen.

- Als Syoss Haarverzorging wat kapperszaken sponsort, is de andere kant van de deal dat die kapperszaken Syoss-producten gebruiken in de zaak.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
tandartsen raden echt Oral B electrische tandenborstels aan (poetsen er ook zelf mee) en ik doe echt iets fout, verder dan een foldertje en een hand-tandenborstel heb ik 't niet gebracht.
(misschien was de (Aldi) koffie niet lekker genoeg) :)
Er zal altijd wel ergens een kapper zijn, die het spul verkoopt en zegt dat zulk goed spul is. Wat moet zo'n vrouw/man anders? Ja,sommige kappers bevelen het aan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
je kapper weet wat het beste is voor je haar, laat je goed adviseren en geloof niet wat de massaprodukten vertellen in de reclame. syoss is een onderdeel van henkel allemaal grote namen. elk haar is anders, en als je echt iets goeds wil kan alleen een goede kapper dat. vraag is naar redken of sebastian en als je ook nog wat voor het millieu wil doen en een produkt wil waarvan ik uit ervaring weet dat het echt goed is en doet wat je verwacht probeer eens DAVINES! vraag er anders naar op info@cheapenchic.nl