Hoe maak je een alu hoedje?

Bestaan er instructies?

Toegevoegd na 23 minuten:
Maakt het verschil welke kant folie aan de buitenkant zit?

13 jaar geleden
in: Mode
9.7K
Rieneke1
13 jaar geleden
een goede vraag over een uitermate belangrijk onderwerp: onze veiligheid!
dikke plus.
Annswers
13 jaar geleden
@Loenie: http://www.goeievraag.nl/vraag/term-alu-hoedje.35864
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Grinnik en nog wel in de categorie Mode & Verzorging LOL
Rieneke1
13 jaar geleden
het hoedje zorgt ervoor dat er geen negatieve stralingen ons hoofd kunnen binnendringen, heel handig als je mobiel belt, of bij een hoogspanningsmast woont.
tevens helpt het tegen chemtrails, en voorkomt het dat paranormalen je gedachtes kunnen lezen.
uiterst belangrijk dus er een paraat te hebben!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Maar het kan wel weer leiden tot hallucinaties omtrent complottheorieën...
Annswers
13 jaar geleden
Ja anders had ik de vraag niet gesteld?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
I salute your geekiness...
rose
13 jaar geleden
Een wollen muts werkt ook prima...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
mork calling orson ........................come in orson

Het beste antwoord

Belangrijk is het om de alufolie zo om je hoofd te wikkelen dat:

- je voorhoofd bedekt is;
- je achterhoofd bedekt is tot de haargrens;
- ruimte voor de oren: optioneel;
- er genoeg alufolie bovenop je kruin is dat er geen gat overblijft;
- je van de alufolie op je kruin een punt boetseert

Vooral die punt is essentieel. Die zorgt ervoor dat je negatieve energie of hersenspoelgolven terugstuurt de ether in. Heb je geen punt, dan blijft deze energie in je aluhoedje hangen tot deze zo sterk wordt dat het aluhoedje gaat werken als geleider in plaats van afweer. De dosis negatieve stralen en/of hersenspoelgolven die je bij dit omslagpunt te verwerken krijgt kan dodelijk zijn, of in ieder geval je geest frituren.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Rieneke1
13 jaar geleden
plus suzy, was ik toch de punt vergeten!
ook werkzaam tegen chemtrails!
Annswers
13 jaar geleden
@ Loenie, waar is de Pinguin gebleven?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kunt er toch ook nog een puntje aan zuigen:))
Annswers
13 jaar geleden
Goeie tips, waarmee ik aan de slag kan!

Andere antwoorden (8)

het simpelste hoedje maak je door alluminiumfolie rond je hoofd te draaien, maar je kan het met toeters en bellen zo modieus maken als je wil.
primair doel is echter dat er geen straling wordt doorgelaten, vooral geen negatieve straling ;))
13 jaar geleden
Pak een bloempot en bekleed die met aluminiumfolie, haal deze er dan vanaf en je hebt een aluhoedje. Zo zijn je hersenen beschermd tegen invloeden van elektromagnetische velden.

Succes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Rieneke1
13 jaar geleden
zou het niet extra werkzaam zijn als je de pot laat zitten?
het gaat per slot om onze gezondheid!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Omdat er een gat in de pot zit, werkt dat niet. De Negatieve energie kan op die manier toch naar binnen sijpelen!
Annswers
13 jaar geleden
@Marie, maar met tape dan vastmaken?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kunt er toch ook nog een puntje aan zuigen:))
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het schijn het beste te werken,door het hoedje met nietjes aan je hoofd te bevestigen.
Uitleg met video erbij hoe je een (volgens de makers) sexy 'tin foil hat' maakt.
De uitleg is wel in het Engels
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als voorbeeld van bovengenoemde uitleg:
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Annswers
13 jaar geleden
Nice! Dus de glimmende kant buiten.
Door een bestaand hoofddeksel te omwikkelen met alu folie.
Denk er om,dat je dat niet in de volle zon, of een regenbui doet, anders werkt ie niet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik wil even waarschuwen dat je geen tongpiercing mag dragen als je een aluhoedje op hebt. Dit kan namelijk een electromagnetische flux in de hersenen veroorzaken, en dat is zeer schadelijk.
Onze mede-beantwoorder Harm Dekker heeft dit zelf meegemaakt en je kunt wel merken wat de gevolgen zijn.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nou kijk. Is eigenlijk is heel simpil. Is dan doe je de aluminiumfolie en die wik je om de hoofd. Met de puntje of de zonder maak nie uit, maar moet als zonder de punt wel goed om de hoofd met strak enzo, dat de straling afweerkaast. Alle instuchtis is op de link
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Cryofiel
13 jaar geleden
Ah, die link was ik op zoek naar! Want is een mooie artikel, met ombeschrijfing heel duidelijk enzo. Kan iedereen nadoen met eigen hoedje wikkelen doen, ben je op tijd ermee, dan is nog niet al je fantasie weggestraald, dan kun je ook nog variaties doen. Met glimkant buiten voor feestelijk gezicht, de wereld instralen met van de vrolijke gevoel. Of met glimkant binnen voor ingetogen gezicht, kan beter jij mee komen voor de dag bij solle citaat zie. Van de dikke plus van mij voor jou.
Voor het wikkelen van een aluhoedje dient men eerstens over de geschikte mindset te beschikken, anders kan men nooit aanvoelen welk type voor u het meest geschikt is.
Moet zoals u zelf stelt de matte kant buiten of binnen, wikkelt u topdown of andersom, met punt of zonder punt?
Dit zijn allemaal vragen die grote inleving in de persoonlijke gevoeligheid vergen.
Gelukkig is er een manier om deze gevoeligheid te trainen en inzicht te krijgen in uw persoonlijke ontvankelijkheid; u leest eerst alles met betrekking tot samenzweringstheorieën wat u op het net kunt vinden en daarna zal de enige juiste weg u geopenbaard worden.