Aan welke dingen kun je zien of een burberry portemonnee echt is?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode
1.8K

Het beste antwoord

Tegenwoordig maken ze alles na ook dus de echtheidskenmerken. Burrberry heeft twee rode lijnen. Bij namaak vaak maar 1. De kleuren van Burrberry zijn mooi creme, niet die donkerige soort bruin. Verder brengt een modehuis altijd een lijn uit. Zo heb je slim modellen. (die draag ik veel) Burrberry London. Burrberry Brit en nog een paar. Verder kan je in een degelijke merkkleding winkel niet snel een miskoop doen... Goedkoop blijft duurkoop. Ik heb mijn overhemden, stropdassen, riem enz al jaren...