tips voor nagels origineel te versieren ?

ik zoek tips voor mijn nagels ze zijn zo saai daarom wil ik er wat mee doen , tips ????

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode

Antwoorden (7)

Deze mevrouw is er wereld bekend mee; langste nagels te wereld. Wel origineel natuurlijk. Ook niet wat voor jou?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Er zijn talloze doosje met versierselen voor je nagels te koop.
Bij Blokker,de Hema,het Kruidvat en andere drogisterijen,op de markt,op braderiën enzovoort
Wees zelf creatief met verschillende kleuren nagellak,plak er glitters op of nepdiamantjes.
Wil je iets heel aparts,laat iemand dan kleine gaatjes boren in de nagels (moet je wel lange nagels hebben)en doe daar ringetjes aan...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Misschien leuk als je verliefd bent.. Print enorm verkleinde kiekjes van je geliefde uit.
Plak ze op je nagels en strijk daar blanke, of doorzichtige lak overheen.
Mooi? Hangt van zijn/ haar schoonheid af en hoe lang je het laat zitten. En..mooi of niet, orgineel is het wel!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Lak je nagels met verticale strepen in contrasterende kleuren. Als je heel gek wil b.v. paars en roze. Doe eerst de lichte kleur en ga er als tweed of derde keer overheen met paarse strepen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Met wat contrasterende kleuren nagellak en een tandenstokertje kan je heel wat leuke dingen doen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
je kan ook hele leuke voorbeelden op internet vinden voor je nagels te versieren, verder kan je bij kruitvat enzo van die pakjes halen met leuke versieringen voor je nagels en kost ook amper wat
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
zoek eens op www.youtube.nl en tik dan in julieg713 zij heeft hele leuke ontwerpen die niet heel moeilijk zijn.

succes ermee

p.s ik ben nu zelf regenboognagels van haar aan het maken.